4. osa – liikumine kostüümi vahetusega

Juhend: Nüüd kui meil on olemas ühest kohast teise liikuv karu, lisame sellele liikumisele ka karu enda liigutused. Nagu alguses vaatasime, oli meie spraidil karu kaks kostüümi. Nende kostüümide vahetamisel karu liikumine põhinebki. Ehk see, mida teeme, on karu liikumise ajal tema välimuse muutmine.

Kuna meil on kaks kostüümi ja tahame, et need oleksid näha vaheldumisi, saame “välimus(“looks”) osast kasutada valikut “järgmine kostüüm(“next costume”). Kuna igas suunas liikudes võiks karu ise ühtmoodi muutuda, siis teeme lisaploki valmis ja paljundame teda igas suunas liikumise jaoks.
Loome kostüümivahetuse ja selle järgi ootamise, mis sisuliselt tähendab, et tekib aeg, mille jooksul vastavat kostüümi kasutatakse ja seejärel toimub jälle vahetus. Valmis ploki saame lohistada iga koodi juurde ja paneme selle liikumise ja põrkamise osa vahele.

Videoõpetushttps://youtu.be/C5_nJ3PoMUE

Tagasi õpetuste lehele.