6. osa – teise spraidi lisamine

Juhend: Siiani oli meil üks tegelane – karu ja kõik skriptid, mis me tegime, käisid tema kohta. Ehk siis – kui klõpsame karu peale, on paremal skriptide alal näha, mida ta teeb.

Nüüd liigume spraitide juurde ning valime uue spraidi teegist, sama moodi nagu alguses valisime sealt karu. Pärast valimist on karu kõrval olemas pall ja paneme tähele, et kui karule vajutades on skriptide ala meie skripte täis, siis palli vajutades ei ole seal midagi. See tähendab, et me ei ole palliga veel mingeid toiminguid sidunud ja saame seda tegema hakata.
Oluline on arvestada, et kui spraitide alas on aktiivne karu, käib skript, mida teeme, tema kohta ja kui aktiivne on pall, avaneb tema skriptide ala ja saame talle tegevusi ja liikumisi luua.
Paneme palli liikuma sedasi, et tühikule vajutades hakkab ta lihtsalt meie väiksel erkaanil ringi põrkama. Valime sündmuste osast klahvivajutuse ja loome “Liikumine(“Motion”) osa abil sinna juurde lihtsa pööramistega liikumise nii, et pall liigub, pöörab ühele poole, ootab natuke ja teeb sarnase liikumise ka teisele poole.

Seda liikumist saab igaüks vastavalt oma soovile seadistada ja proovida erinevaid variante. Lõpuks paneme liikumise korduse sisse (“korda lõputult“, “forever”), et see toimuks nii kaua, kuni stoppmärgiga meie väikse ekraani kohal selle peatame.

Videoõpetushttps://youtu.be/FICun38u_tc

Tagasi õpetuste lehele.